Consult si Evaluare

Primul pas esențial în procesul de recuperare este consultul și evaluarea atentă a nevoilor individuale ale fiecărui pacient, pentru a dezvolta un plan de tratament personalizat și eficient.

Kineto BEBE

Pentru cei mai mici dintre noi, Kineto BEBE aduce expertiza și atenția specializată pentru a asigura dezvoltarea și creșterea sănătoasă a bebelușului tău, prin terapie și îngrijire dedicată.

Kinetoterapie NEUROMOTORIE

Kinetoterapia neuromotorie se concentrează pe îmbunătățirea controlului motor și a coordonării, ajutând pacienții să recâștige funcționalitatea în urma unor afecțiuni neurologice.

Kinetoterapie POSTURALA

Abordarea posturală în kinetoterapie are scopul de a corecta și îmbunătăți aliniamentul și postura corpului, contribuind la sănătatea generală și la prevenirea problemelor musculo-scheletice.

Kinetoterapie ORTOPEDICA

Kinetoterapia ortopedică adresează problemele legate de sistemul musculo-scheletic, ajutând la recuperarea și restabilirea mobilității în urma leziunilor sau afecțiunilor ortopedice.

Recuperare Neuro- Psihomotorie

Recuperarea neuro-psihomotorie vizează dezvoltarea și îmbunătățirea abilităților motorii și cognitive în cazul pacienților cu afecțiuni neurologice.

Terapie Manuala

Terapia manuală utilizează tehnici specifice de manipulare pentru a ameliora durerea, restabili funcționalitatea și promova vindecarea în afecțiuni musculo-scheletice.

Terapia VOJTA

Terapia Vojta este o metodă terapeutică complexă, care se concentrează pe stimularea reacțiilor motorii instinctive pentru a îmbunătăți controlul și funcționalitatea corpului.

Terapia SCHROT

Terapia Schrot este o abordare terapeutică holistică, care integrează tehnici manuale, posturale și kinetoterapie pentru a trata diferite afecțiuni musculo-scheletice și posturale.

Programează o consultație și fă primul pas spre vindecare!